18.5.2012

Tears and pain, now I feel celestial


Terve. Otsikko juontaa siis juurensa tohon ihanaan biisiin ja tän viikon alkuun: hra V jätti mut, toisen tytön takia. Well, life goes on :) Ei tuo jätetyksi joutumine nyt nii hirveeltä tuntunu ku olin joskus ajatellu, vaikka tietenki se kirpasee ku puoltoista vuotta yhes ja sit kahes päiväs vejetää matto alta ja kaikki päättyy. Mutta oon kunnos (ku kaikki sitä tuntuu kysyvän), mieluummin oon yksin (höpsis mullaha on uskomattomia kavereita, love u girls ♥) ku kestän sitä epätietosuutta mikä puristi mua maanantain ja osan tiistaista ennenku sain sit tän pettämistiedon jätkästä tiristettyä fb:n välityksellä.

Njaw, nyt mulla ois siis postattavana reilusti kynsiä koska lakkasin eile oikei urakalla kavereita ku vietettii tyttöjen iltaa/päivää ft. vitusti karkkia ja muuta hyvvää c; Ja niitten lisäks yks uus lakkarakas ynnä kaks DIY (do-it-yourself) jutskaa, koruja molemmat n__n Jaja maanantaina meen Zeppeliiniin nii sieltä varmaa & toivottavasti löytyy jotai :)

Näkyillää siis kynsien merkeis luultavasti huomen ellei iha hirvee laiskuus iske, paaai ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti