21.5.2012

I'm turning radioactive

Heissulivei. Tänää käytii siis OYSsis diabeteksen seurantakäynnillä, kaikki ok & Zeppeliinis hypeltii - tai no mun tapaukses kinkattii - kans. Mä näet onnistuin ottaan vähä kontaktia asfalttiin -> nilkka iha järkyn kipee & farkuista polvi halki. No ei siinä mitää, mä tykkään revityistä farkuista :D Nyt muute näytän iha siltä et oon vetäny jotai muutaki ku rekeä koska silmätipat ♥ Näkö sentää on aika hyvi tallella (lasit pääs) nii voin ny kertoilla et mitä ostin ja mistä ja mihi hintaa c;

Lepakkohihanen paita • Jim & Jill • 19.95€

Toppi • Jim & Jill • 14.95€

Toppi • Jim & Jill • 24.95€
Tennarit • DinSko • 29.90€


Uusilla nauhoilla ♥
Paitapusero • Seppälä • 22.95€ Täs tais kyl olla joku tarjous, oisko ollu 15€

Hame • Ellos • En muista, saapu muutama päivä sitte

Helmapitsi ♥

Tralala. Ny alan lukee tähä huomisee kemian kokeesee, see ya later ♥

2 kommenttia:

  1. Saanko tulla joku päivä teille pölliin noi tennarit ja muutki vaatteet?(;

    VastaaPoista
  2. H0h et saa, mä tykkään niistä :c c;

    VastaaPoista