4.11.2013

Mut elämä kiinnostaa, enemmän kuin koskaan



P9231792

P9231795

 Iltaa ystävät. Mulla on tänään joku mielenhäiriöilta koska palasin just kävelyltä räntäsateesta ja nyt aattelin pikapostata :O

Joo mut aiheena kynnet. Ylemmät mulla oli joskus ajat sitte ku Sonja-kiva lainas mulle China Glazen Itty, Bitty & Gritty -tekstuurilakkaa ja olihan tuota jännä hiplata c: Nätin värinen kans tietenki!



P9031751

P9031754

P9031755

Rimmelin Peppermint ja L'oréalin Confettis ne yhtee soppii c;
Jos muute oikein tihrustaa nii saattaa huomata et tossa Confettikses on ihan pienenpientä hopeaa hippusta harvassa ja se näyttää niin suloselta ♥ 


Mite mulla on jotenki ylipirtee olo hei? No pistetää maanantain ja viikonlopun mässäilyn piikkii ja tällä viikolla mä aion toteuttaa sen rakkausbändipostauksen! Tai ainaki yritän tai jtn eh.

Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti