3.12.2012

Turkey part 5: Antalya

 

 

 

 


 

 


Dohdii. Kuvien järjestys on mitä on, lisäsin nää nyt eka sinne Flickriin ja mulla meni sen ja tän Bloggerin kans sukset ristiin taas heti kättelys >_< No can do, nyt mennää näi.
Käytii siis sillo pikkureissu Antalyas, ne bussimatkat oli kyl iha jänniä: mennes pysäkille saapu semmone pikkubussi joka oli jo täyn mut rahastaja vaa lappo porukkaa sisää et vielä mahtuu, tiivistäkkää! Seisottii sit osa matkasta ja iha jännää oli :D (Btw sitte ku pääsin istumaa nii siin mun vieres käytäväl seiso söpöjä jätkiä c: voisin melkee veikata et saksalaisia neki)Takasi tulles bussi oli vähä isompi mut joutuin silti seisoon melkee koko matkan, joka kesti pitempään ku mennes eli muistaakseni vähä yli puoli tuntia. Pikkuveli pääsi istumaa viimeselle penkille saksalaisten mummojen ja pappojen keskelle :D

Tjuuh alan ny varmaa tunkemaa kuvia kamerasta koneelle ja nii eespäi, oon ollu koko päivän kotona koska nuha ;--;


Paaaaaai.


//Edit/ Jaaha kuvat sit pomppi mihi reunoihi sattuu ku keskelle tähtäsin. En jaksa tapella tän kans enempää et siirtelisin ne, pahoittelut traumoista! Oon varmaa iha tyhmä mut onko helpompaa keinoo siirtää nuo tänne ku kopioi & liitä?


2 kommenttia:

  1. Rosa hupsu. Siellä on se jaa napikka, nappaat sieltä html koodin, laitat bloggerissa sen html koodi jutskan päälle ja copypastea sitte vaa! Sit ku kirjotat nii kannattaa laittaa takasin toi ns. "normi" jutska. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin et oon iha tyhmä :c Pittää koittaa, kiitus avusta (:

      Poista