20.10.2012

I fell for the lines, you knew that I would



Siinäpä keräilykohde: posteljoonit!


Tuiiii ♥






Esko käski Karvista leikkimää lankakerän kans :D

Jooterve (8 Oon lueskellu vähä Karvista ja muita kirjoja viime aikoina:

Agatha Christie: Neiti Marplea ei petetä

Ja sieltä mun tettipaikasta sain valita itelleni palkaks jotai ja tämä lähti mukaa:

Illusia & Beatrix




Eli valkonen orkidea, josa on kaks tommosta kukkavanaa/oksaa/mitäovatkaa (: Toivottavasti saan piettyä pikkusen hengis.
Oispa jo huomineeeen koska haluun autoon istumaan ja kuunteleen musiikkia ja laulaan. Ja mieluiten vesisatees. No ainaki tunnin voin laulaa autos ja sit on viel 4 tuntii aikaa kuunnella musaa lentsikas jos Georgen akku vaa riittää, lähetää nimittäi koko syyslomaviikoks Turkkiin! Siispä luvassa ois reilun viikon päästä lomakuvia ja muuta mukavaisaa tai mite sen ny ottaa teille pupuset c:
Jooo ei mulla vissii muuta asiaa ollu, alan keräilee viimesiä kamoja ja pelaamaa simssiä ♥

Nähäillää sit jonku ajan päästä ellei lentokone tipaha,
Paaaaai ♥

PS. Minä ja hra V päätettii jatkaa kavereina koska nähtii nii harvoi, mut oon iha fine toistaseks (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti