2.7.2012

All I Wanna Do Is Make You Happy

Rakkauspakkaus ♥

Jotenki ihana tommone teksti levykauppa Äxän kuitis :D♥


Korviksia • Seppälä • 3€ ALE 1.80€

 Kaulakoru • Seppälä • 9.95€ Mä oon heikkona tähtiin



Tadada. Jääny tää postailemine taasen vähä vähemmälle, mutku tuntuu et oon ollu koko viime viikon menos ja huomen vissii Power Parkii :o Oon nääs ettiny rippimekkoo kahesti täältä ja kahesti Oulusta :P Onneks löyty nyt viimesel Oulun reissul, mistä nuo kaks viimestä ostosta on. Vielä kengät ja ehkä jonku hiuskoristeen tarvisin ja sit taitaa aikalailla kaikki olla :)



Tämmösen kuvan muokkailin yks päivä (..vai oliko peräti eile), kuva & muokkaus © minä, sanat Jedwardin biisistä Never Better joka sopinee tähä mun tilanteesee aika hyvi :> Taino onha mulla välil niitä heikkoja hetkiä mut noi yleisesti ottaen.


Eipä täs muute, paipai ♥


PS. Päivän biisi, suosittelen todellaki!♥ (varsinki jos tykkää "robottiäänestä" (/mikä onkaa) enkuks c;

2 kommenttia:

  1. MITÄ PELII TÄÄ ON? mullekki jedien levy yh kuolen :c ♥ ihania ostoksia! c:

    VastaaPoista
  2. Hehee nopeet syö hitaat ja saa yhen 5:stä Jedien levystä jotka oli Oulun Äxäs c;

    VastaaPoista